Klovne Hoppeborg 5,5×4,5m

kr.1,200.00

Bestiller du hoppeborg de efterfølgende dage, fås disse med 50% rabat.

Sådan bestiller du – Vejledning:

√ Vælg de produkter, du ønsker at leje eller købe, og tilføj dem til din indkøbskurv.

√ Når din bestilling er foretaget, vil vi tjekke tilgængeligheden af produkterne på den ønskede dato og kontakte dig via e-mail.

√ Betalingsmuligheder: MobilePay eller kontant ved afhentning eller levering. For offentlige institutioner (EAN-nummer) og virksomheder – sender vi en faktura via e-mail.

√ Ved afhentning kan du altid komme i god tid, normalt dagen før du har brug for produkterne.

√ Levering & afhentning fra 500,-

Hverdags priser gælder mandag-torsdag og weekends priser gælder fra fredag-søndag.

kr.
Kategorier: ,

Beskrivelse

Brugervejledning Hoppeborge

Hoppeborg udlejning til børn i alderen 4 til 12 år alt efter størrelse og vægt må der hoppe max 10 børn

Der medfølger stor presenning som skal ligges under hoppeborgen for beskyttelse af bund for vand og skidt

Hoppeborgen må opstilles udendørs i tørvejr. Regner det må hoppeborgen ikke stilles op og regner det efter i har opsat hoppeborg må den ikke pakkes sammen våd. Den skal tørres ordentligt igennem før man pakker den sammen efter. Ellers bliver der opkrævet et rengørings gebyr af lejer. Vores hoppeborge skal opstilles og nedtages af min 2 personer. Hvis vi levere og opstiller skal i stille en mand til rådighed. Alle vores hoppeborge bruger almindelig 230 V stik og kan trækkes fra en almindelig stikkontakt.

Rengøring

Når i er færdige med at bruge hoppeborgen, skal den gøres ren. I Skal bruge en blød kost til at feje sand/græs sammen, er der skidt tages en våd klud og den gøres ren samt tørres over med håndklæde.

Såfremt hoppeborgen afleveres beskidt, opkræver vi betaling for rengøring. Da vi bliver nød til blæse hoppeborgen op og rengøre den.

Leveringsbetingelser

Lejer sørger for el indenfor 20 meter, samt 2 personer til med hjælp ved opstilling og nedtagning. Såfremt der ikke er personale til rådighed ved levering, er udlejer i sin fulde ret til at forlade pladsen og det fulde beløb er forfalden til betaling. Såfremt der ved nedtagning ikke er personale til rådighed, vil dette medføre en ekstra regning på kr. 500,-

Lejer sørger for at det lejede holdes under opsyn af en voksen/myndig person, der sørger for at der ikke opstår tumultagtige scener, anvendes fodtøj eller hænger på aktivitetens sider.

Lejer har ansvaret for al hærværk, tyveri samt overbelastning af det lejede og er indforstået med at være erstatningsansvarlig overfor udlejer. Det er alene lejers ansvar at gennemgå det lejede for fejl og mangler ved levering. Reklamationer på et senere tidspunkt vil ikke blive godtaget.

Der må ikke monteres skilte med tape, klistermærker m.v. på vore aktiviteter. Såfremt dette konstateres, medfører dette en ekstra regning på min. 500.- til rengøring. I tilfælde af blæst eller regn, skal aktiviteterne indstilles og der ydes ikke reduktion i prisen.

Såfremt der er yderligere instruktion ved afevering, er det lejers ansvar at disse bliver overholdt. Såfremt lejer ønsker at annullere en kontrakt efter dens indgåelse er 50% af lejebeløbet forfalden til betaling. I forbindelse med opstilling og brug af grej kan der aldrig rejses erstatningskrav mod udlejer for skader på græs, fliser, gulve, døre
og dørkarme m.v.

Det er lejers ansvar at der er ansøgt om de fornødne tilladelser til afvikling af arrangementet,
Det lejede benyttes af deres gæster på eget ansvar. Til forlystelser, Udlejer har grejet
erhvervsansvar og produktforsikret i Thisted Forsikring. Lejer opfordres til selv at tegne supplerende forsikring for arrangementets afvikling.

Såfremt der efter levering opstår driftstop, kan lejer ikke kræve reduktion i prisen. Ved selvafhentning skal det lejede tilbageleveres rengjort og pakket på samme måde som ved levering. Såfremt ompakning er nødvendig vil dette medføre en regning på 500,-. Ved manglende rengøring foretages dette på en timepris på kr. 300,-